Gebruiksvriendelijk geïntegreerd en gericht op groei!

Met Blue Tickets bieden wij een compleet systeem om u als partner te ontzorgen. Onze focus ligt op het zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken van het platform en de tools. Het toevoegen van integraties is hierbij een belangrijk onderdeel.

apps

Monitoren van sales

Verbeter je verkoopinzichten met onze geavanceerde analysetools. Ontdek cruciale statistieken en trends in je verkoopgegevens voor beter geïnformeerde besluitvorming.

Integreer optioneel met Google Analytics voor diepgaande rapporten over websitebezoekers en conversieratio's. Optimaliseer je verkoopstrategieën, identificeer groeikansen en blijf concurrerend in een dynamische markt.

ticketshop

Mogelijkheden van Multichannel

Vergroot het gemak voor jouw bezoekers door tickets op verschillende platformen te verkopen. Bereik een breder publiek en bied diverse opties voor aankoop, waardoor het voor bezoekers nog eenvoudiger wordt om tickets te bemachtigen.

Met onze Channelmanager kun je moeiteloos je tickets aanbieden via wederverkopers. Reisagenten en online resellers kunnen jouw tickets rechtstreeks aan hun klanten aanbieden en jouw producten op hun website vermelden.

koppel-jouw-tools

Koppel jouw tools

Koppel Blue aan andere tools om processen eenvoudig te automatiseren en kostbare tijd te besparen. Dankzij naadloze integraties kun je verschillende systemen en workflows verbinden, waardoor je efficiënter kunt werken. Automatiseer taken zoals ticketverwerking, betalingsverwerking en rapportage, zodat je meer tijd kunt besteden aan waardevolle activiteiten.

online promoties

Online promoties

Gebruik de waardevolle informatie van ticketkopers om effectieve online promotie te realiseren. Door gegevens zoals demografische informatie, aankoopgeschiedenis en voorkeuren te benutten, kun je gerichte marketingcampagnes opzetten.

Bereik het juiste publiek, verhoog de betrokkenheid en stimuleer herhaalaankopen door slim gebruik te maken van deze gegevens. Optimaliseer je online promotiestrategie door gepersonaliseerde marketing toe te passen, gebaseerd op de inzichten die je verkrijgt uit de informatie van ticketkopers.